سریال قورباغه قسمت 2

دانلود سریال ایرانی «قورباغه قسمت دوم» ساخته هومن سیدی پخش 8 دی 99

دانلود سریال قورباغه قسمت دوم 2 با ترافیک نیم بها کیفیت بالا عالی بلوری 4k شش کاناله

Legall, full & direct download Frog 2020 Episode E02 new iranian Series by Hooman Seyedi

سریال قورباغه – Ghurbaghe Serial

سال ساخت: 1398 |پخش: 99 | پخش کننده:

ژانر : درام | تهیه کننده: علی اسدزاده | نویسنده و کارگردان: هومن سیدی

 

 

دانلود نسخه ۱۰۸۰p BluRay 6CH با حجم ۳.۳۳ گیگابایت

================

دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۱.۶۶ گیگابایت

================

دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۷۲۵ مگابایت

================

دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۶۹۵ مگابایت

================

دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۲۹۹ مگابایت

================

دانلود با همه کیفیت ها

 

 

 

 

اسامی بازیگران

سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , هومن سیدی , آناهیتا افشار , مهران غفوریان , نوید پورفرج , محمدامین شعرباف , احسان منصوری , نیما مظاهری , سعید حاج علی , سیامک اتفاقیان و فرشته حسینی

خلاصه داستان

من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می ‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى کنم دارم خفه مى شم. احساس مى کنم همه جا بسته است و من نمى ‌تونم نفس بکشم.